Ett grovt bakslag

De senaste två veckorna har allting jag gjort varit väligt motigt. Jag har kommit in i en period då jag har fullständigt stängt av mig själv och knappt gjort någonting vettigt. Som resultat av detta har jag inte slutfört min Marsutmaning som jag hade så höga ambitioner att göra utan gav upp efter ungefär två veckors hårt arbete. Varför blir det sådär? Jag var ju jätteduktig och gick ner en hel del i vikt, men framförallt så mådde jag jättebra under denna perioden. Nånting hände som helt enkelt fick mig att tappa sugen.

Under påskhelgen har jag nu funderat en hel del och tagit mig tid för mig själv. Jag har försökt att komma underfund med vad jag egentligen vill och har kommit fram till att jag i alla fall inte ska låta lättjan och ett bakslag få stå i vägen för mig och mitt mål. Därför kommer jag att ge det hela ett nytt försök denna månaden. Jag fösöker med samma utmaning en gång till och denna gången ska det fan gå bättre än sist. För vad jag vet så ligger det inte i min natur att ge upp. Misslyckas man får man göra om och göra rätt! Eftersom jag börjar nu igen den 6 april så kommer jag hålla på tills den 4 maj. Håll tummarna för att jag ska klara det denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback