Tenta och träning

Ja då var dagen med stort D avklarad nu då. Omtentan skrev jag innan idag men fråga mig inte hur det gick, för det har jag ingen aning om. Det kändes bra, men å andra sidan gjorde det de förra gången med och då fick jag underkänt. Så nu får vi helt enkelt vänta typ tre veckor tills de har rättat och se. Efter tentan så fick jag ett ryck och begav mig ner till gymmet för att köra ett medeljympa pass. Och jag kan ju tillägga att det ALDRIG händer att jag får ett ryck att träna. Att springa ner till affären och köpa nåt gott eller gå ut och ta en öl är mer vanliga ryck hos mig =) Men det är aldrig försent att ändra sig eller hur? Känns skönt att med gott samvete inleda helgen nu. Vem vet, kanske jag kan få ihop mitt mål för denna veckan med 5 träningspass. Men då vill det visserligen till att jag tränar både lördag och söndag, vilket egentligen går lite emot min natur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback