Vi är i gott sällskap av G.I Jane!

Ja nu ska jag och C ge oss ut i GI träsket för att se om det kanske kan vara nånting för oss. Jag har ju provat på det en snabbis föut och då fungerade det ypperligt, så jag får hoppas att det blir likadant nu. Dock skakar folk på huvudet, skrattar och säger: "Nu får ni ju ge er med era ideér! Det funkar ju ändå inte". I de lägena blir jag som en trotsig liten skitunge och kastar mig in hals över huvud för att motbevisa tvivlarna och säger till dem: "Du ska få se!" med en kanske lite för självsäker röst, för att sen efter två-tre veckor tröttna och återgå till det vanliga livet där jag unnar mig alldeles för mycket för att jag "varit duktig" den dagen. Jag återkommer i detta ärendet senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback