Aktiva jag

Det vore lögn att säga att jag har varit jätteaktiv med mina skolarbeten idag. Dock fick jag gjort nästan tre timmars renskrivande i morse och nu har jag precis kommit igenom två onlineföreläsningar för min extrakurs som jag läser på distans från Kristianstad Högskola. Jag hade dock behövt göra mycket mer med arbetet i min orginalkurs som ska vara klar på torsdag, men det är ju några timmar kvar på dagen fortfarande så jag får förhoppningsvis nånting mer gjort.

Det är ju den första mars idag. Och då mörjar ju Marsutmaningen som jag har anmält mig till. Nu i början ska jag ju, som sagt, genomföra ett maxtest som sen ska jämföras med ett likadant test i slutet av månaden. Har genomfört allt utom mina 5 km på valfritt sätt, och det sa jag gå till gymet och göra imorgonbitti. Men resultatet från de andra sakerna var i alla fall:

36 utfall
48 sekunder i plankan (ynkligt)
30 armhävningar på knä
115 situps (har bytt ut burpeesen mot situps)

Fruktansvärt dåligt presterat tycker jag, men det är väl därför som jag ska träna antar jag =)

Nu blir det snart matlagning känner jag. Fläskkotlett och en stor sallad till det =) Nice! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback