En helg full av slarv

Ja även om jag bestämde mig på riktigt att ta tag i mitt liv och gå ner i vikt bara för några dagar sen bjöd denna helgen på slarv upphöjt till 100! Har lördagens festande att tacka för detta när vi verkligen gick all in. Men det är väl bara att hoppa upp på hästen igen och bruka allvar denna veckan istället. Dagen har ju börjat bra i alla fall. Blev en tallrik gröt med lite socker, kanel och mjölk på och sen en stoooor mugg thé med lite sötningsmedel i. Förstår inte hur jag skulle klara mig utan mitt thé på morgonen, men turligt nog så behöve jag ju inte det heller =). Har också ställt mig och lagat lunchlåda till mig nu här på morgonen, kokt kyckling i currysås och ris. Får vara slut med att alltid köpa lunch på skolan. Förutom att det alltid blir pasta med dagens sås eller eventuellt en baguette som är fruktansvärt onyttigt, så blir det ju mycket dyrare med. Måste försöka spara pengar nu tills sommarens resa till Grekland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback