Sammanfattning vecka 10

Vecka 2 av marsutmaningen har gått och jag könner att det har gått riktigt bra hittills. Under veckan blev det 4 träningspass och jag känner att det var riktigt lagom faktiskt, inte för mycket och inte för lite. När det gäller maten så har jag ätit mindre än mitt tillåtna kaloriantal varje dag och ändå känt mig nöjd varje dag. Det hela har resulterat i en viktminskning på 1,4 kg bara denna veckan, vilket gör att jag slutade på totalt -2,4 kg =) Är helnöjd!

I helgen var jag uppe i Småland för att umgås med vänner och det var hur mysigt som helst. Blev inte så mycket sömn men det var det värt för kul har jag haft. En jäkla tur också att vikten gick i rätt riktning trots all alkohol i helgen.

Kvällen kommer att spenderas med lite kick boxning. Ska bli fruktansvärt roligt men jag tror också att det kommer bli riktigt jobbigt och svårt, men vem har sagt att det är enkelt att gå ner i vikt?! Det är bara att kämpa!Sen blir det ju mitt andra nya träningspass denna månaden med. Det första av dem var faktiskt nu i helgen när jag var på afro-mix och dansade häcken av mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback