I'm back

Nu har jag haft ett litet blogg-uppehåll pga alldeles för full kalender och ingen inspiration till skrivande. Det är ändå inte så mycket än plugg som har hänt och det antar jag att det inte är enda människa där ute som är intresserad av att läsa om!
Det roligaste som hänt under de hr två veckorna var att jag höll i S:s möhippa i lördes. Herrehud så kul det var och inte hade jag någonsin trott att paintboll skulle lämna sånna märken! Jäklar säger jag bara, och det var tur att vi inte hade möhippan veckan innan bröllopet =)

Viktnedgången slog ännu en gång bakut och den biten känns frukansvärt tung just nu. Vet inte alls vad jag ska ta mig till. Dessutom har mitt gymkort gått ut och det finns inga pengar till att köpa ett nytt...

En sjukt dum tanke som slog mig precis måste jag bara dela med mig av. Den som läser får gärna komma med kommentarer om hur korkad jag är som tänker på det viset! Så här ligger det till:
Jag var i måndes och lämnade in min tärnklänning för omsömnad för att den är lite för stor. Måtten togs nu efter hur jag ser ut idag och lämnar inte mycket plats till viktnedgång alls. Hur ska jag göra? Ska jag strunta i att försöka gå ner nu den kommande månaden innan bröllopet den 19 juni? Eller ska jag chansa på att det inte kommer vara någon större skillnad på passformen på klänningen? Till råga på detta så har jag examensfest nästa vecka och jag vill komma i en klänning tills dess som jag har i garderoben. Inte alls mycket kvar så det är fullt möjligt att genomföra. Fan vilka i-landsproblem jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback